Wednesday, May 20, 2009

ikot suka dia je

Takleh nak guna akal yg ada nak susun file. Ni men sumbat je. Bukannya dak kecik. Dah besor. Dah jadik bini orang pun. Takkan la keje sejemput camtu pun tak leh nak guna akal nak pikir. Arghhh... Aku yg tengok pun sakit mata. Kang kalau bos tak puas hati bukannya di tuju kat ko. Kat aku gak yg ditujunya. Aku nengok timbunan surat khabar dah melimpah ruah. Tapi tak reti gak nak kemas. Dah le opis ni pun kebanyakan keje ngemas aku yg buat. Cuci toilet pun aku buat. Bersihkan tangga pun aku buat. Bukan aku sorang je makan gaji kat sini. Nak harapkan pekerja2 lelaki yg ada kat sini??? Bersawang la pejabat ni rasanya. Dah de tenaga orang pompuan, tak kuasa mereka2 yg lelaki nak layan buat keje ngemas. Ada pompuan 2 orang kat opis, pompuan ni sorang je la yg terhegeh2 buat keje ngemas. Takkan sampai work station ko pun aku jugak yg nak kena kemas. Aku malas nak bebel pepanjang camni. Tapi bila dah rasa ketidakpuasan hati dah meletus, ni yg kuar karangan tak berperenggan camni. Ahhh...


~~~Aku tak tahu camne nak buat teguran yg terbaik & berkesan. Uhh..

No comments:

Google