Monday, May 18, 2009

monday yg kelam kelibut

Bermula dari Ahad lagik. Rasa badan cam lemah2 je. Blah tengahari je aku tewas ngan mata yg makin memberat. Lena je. Masa nengok tv pun aku leh terlena. Sampai ke waktu Asar, aku masih rasa lemah2. Letih je rasa badan. Naper tah le.

Blah malamnya plak aku tak dapat nak decide samada nak balik ke rumah tumpangan aku malam tu jugak or sok paginya sebab pagi ni nak kena bawa adek aku gi interview plak. ***Well, aku kan kakak yg penyayang. Hiksss..

Mujur jugak adek2 aku jenis yg tak baper kisah aku nyibuk. Tadi masa aku gi hantar dia gi interview, aku siap ikot dia naik sampai ke opis. Nak nengok camne kondisi pejabat urusan yg panggil interview tu. Hmm..

Walaupun adek aku laki, kena juga aku protect adek ku. Memula tu aku ingat dia nak pinjam keta, gi sendiri. Rupa2nya dia nak di hantarin kakaknya ini. Naseb la gue keje sama pacik gue. Dapat la gue sesenang mintak masuk lambat.

Owh... Sambung balik citer malam semalam. Dekat kol 11 malam aku bertolak balik dari KL. Skang ni boleh dikatakan every weekend aku akan ke rumah macik aku kat KL. Minggu ni pun tak terkecuali jugak. Kirenya, kekeliruan yg aku alami adalah di rumah macik ku di KL.

Nak ke tempat interview adek aku nak gi tu, kalau dari umah pacik aku punya la dekat. Dalam 15km je. Kitaorang sampai awal. Siap leh gi sarapan dulu.


~~~Mudahan2 adek aku dapat keje yg berdekatan tempat ku or aku dapat keje lain. Perlu angin perubahan. Aminnn... Naper tak nampak cam kelam kabut pun??? Sebab aku tak story keseluruhan citernya. Bawa adek ku gi interview. Balik ke opis, siapkan keje. Gi hantar application lesen. Gi bayar bil. Gi beli barang2 opis yg dah kering. Ni baru pulang ke opis..

No comments:

Google