Saturday, May 16, 2009

balik kampung!!!

Owh... Bukannya hari ni aku mo balik kampung. Ni adalah kisah beberapa minggu yg lepas ketika aku pulang ke kampung halamanku. Baru berkesempatan bercerita mengenainya. Baru transfer gambor ma. Bila de gambar ni, bersemangat la nak membuka cerita. Takde gambar, rasa cam buhsan je penceritaan ku.

Dah naik bus. Sekejapan je tunggu. Kisahnya bleh rujuk entry lepas. Link telah ku berikan di atas.

Behave je aku atas bus. Tak mo cam whore lebih2. Nengok tangku sudah la. Kamera phone pun ala kadar je. Sogan I. Hiksss...

Lama aku tak lihat pemandangan seperti ini sebab aku pun dah lama tak menaiki bus pulang ke kampung. Dolu2 maser student, bus adalah transport yg paling digemari tuk membawa ku pulang ke kampung hamalan. Tapi tidak lagik kini. Berubah sudah..

Ini gambar mahu menunjukkan si perempuan membawa bear besor. Nampak seperti tak hugable. Sepertinya keras itu teddy bear. Besar lagik teddy bear kepunyaan sy di kampung. Tuk menakutkan kekanak kecil yg datang rumah ku sahaja. Lalalala...

Sudah hampir dengan destinasi yg ditujui. Ketika ini jam adalah kol 7 petang. Cerah lagik kan. Kereta bersusun berderet. Blom lagik malam skit. Mo jem teruk ni. Tensen saja. Dari 2 lorong jadik 1 lorong. Dalam 1-2km, bertemu plak plaza tol. Naseb aku hanya penumpang. Ehehe...

Begitu la sedikit laporan bergambar sekitar kepulangan ku kampung halaman. Ada la skit gambor. Seronok jadik penumpang ni. Tambah plak bila mata berat. Yeiii... Skang aku dah berjinak2 tido dalam kenderaan. Hikss...


~~~Kisah dah basi baru aku nak up kan jadik entry. Aku adalah rajin kerna membuat entry tuk tatapan di hari Sabtu. Moga hari ini adalah hari yg indah buat aku & kalian...

No comments:

Google