Monday, May 11, 2009

sesat dalam kepanasan

Just came back from site visit. Humang aih panas. Dapat masuk dok bertapa dalam econ, nyaman rasanya. Tetiba tekak terasa nak pekena ABC restoran santai. Uhh...

Makin 'cerah' la aku yg dah sedia 'cerah' ni. Acara start kol 2.30 petang. Memang sedang elok cuaca mencucuk2. Mujur la kawasan berangin. Aku dah rasa kulit wajah ku dah bertukar keperangan peringkat lebih tinggi. Hmm...

Ngan sampai ke mesyuarat tapak lambat. Gara2 mencari kawasannya la. Tak kusangka di kawasan yg kelihatan terpencil seperti itu mempunyai taman perumahan & jugak kemudahan sekolah rendah & menengah yg ku kire lengkap. Wahhh... Di mana gerangan tempatnya??

Berdekatan ngan kawasan UiTM yg sedang dalam pembinaan itu. Aku rasa kalau dah siap UiTM tu & dah beroperasi, mungkin la kawasan sekitar itu akan hidup. Ntah tahun bila akan siap, aku tak pasti.

Dengarnya itu adalah 2nd main campus for UiTM. Tadi masa aku sesat tu terperasan jugak lah de bangunan tinggi & bercat seperti warna UiTM. Agaknya ada blok yg dah siap kot.


~~~Sedap kalau dapat minum air sojuk. Tapi sampai je opis, aku tros masuk ke bilik econ. Tuk sejukkan badan sambil telek2 kulit yg dah perang. Ehehe... Bukan la aku putri lilin. Cumer biler dah perang, lambat la nak kembali ke tona warna yg kurang perang skit. InsyaAllah, 2 weeks lagik ada kenduri yg aku nak attend. Harus dijaga keterampilannya. (*.*)

No comments:

Google