Monday, May 11, 2009

duaploh---merah puteh

Kredit kepada cik Google tuk gambor ini. Thanx..

Dari apa yg aku baca kat paper hari ni, aku merumuskan hari ni adalah episod terkahir bagi Merah Puteh. Seperti yg aku jangkakan dari minggu lepas, Puteh adalah anak kandung Mastura. Dalam episod minggu lepas ada Puteh kata yg dia dapat rasakan ada sesuatu antara dia ngan Mastura. Tapi tak tahu apa hubungan antara mereka.

Terbukti sudah yg Puteh sebenarnya adalah anak Mastura. Mana aku tahu??? Adalah. Kita tunggu & saksikan sajalah episod hari ni.

Duaploh. Itulah jumlah episod yg tertera dalam paper mengenai jumlah keselurahan episod cerita ini. Apa cerita yg akan menggantikan cerita ni ye?? Tak perasan plak aku. Sebab aku jarang nengok iklan. Ehehe...


~~~Owh.. Ada dua cerita yg finale nya hari ni. Mana satu yg aku nak nengok ek??? Tengok dua2 pun boleh kalau tamak sangat. Hiksss...

No comments:

Google