Friday, May 15, 2009

favorite ku telah uzur

Ni perihal sandal kesukaan ku. Kalau dah suka sesatu sandal, yg satu tu la aku dok lanyak sampai lusuh & lunyai. Tabiat..

Ni la rupa sandal I yg telah uzur itu. Tak salah aku, sandal ni aku beli tahun 2007. Dah 2 tahun berkhidmat tuk aku. Selesa sangat ngan sandal ni. Ringan. Kalau jalan banyak pun maseh bleh tahan lagik. Maksudnya di sini adalah tidak meletihkan.

Atau, mungkin sandal lama ku iri hari ngan sandal baru ini. Selepas seminggu sandal ini dibeli, baru aku tersedar kerosakan di sandal kesayanganku yg lama. Tapi sandal baru ni tak dapat menandingi sandal ku yg lama.

Selamat berhujung minggu kengkawan..


~~~Mungkin sebab aku sukar melepaskan yg lama, aku tak dapat menerima yg baru. For u to think, for me to find out. Ehehe... Aku adalah merapu di sini. (^_^)

No comments:

Google