Thursday, May 7, 2009

5 kali aku tewas sebenarnya

Yupsss... Itu adalah jumlah yg tepat. Aku telah tewas 5 kali sebenarnya. Bukan 4 kali aku tewas.

Kali ke-2 aku telah tewas kepada MaiH. Aku yg gedebuk gedebak stori mori pasal nak hp baru, alih2 MaiH mms kat aku gadget terbarunya.

5 kali tewas bukan 1 jumlah yg kecil. Ia adalah jumlah yg agak besar. Apakah akan ada ketewasan lagik. Kalau sampai tahun depan pun takde perubahan lagik, aku akan tewas ngan adek bongsu ku plak. Uwaaa...

Layankan je la emo aku asyik ngan tewas ini. Sebentar je emo ni. 2,3 minggu kang, aku pulih la tu. Ehehehe...

Wajah gadget yg menewaskan aku buat kali ke-2. Uhhh...


~~~Mungkinkah aku kedekut nak kuarkan duit sendiri membeli barang idaman yg mahal. Ehehe... Nanti aku pikir2kan. Ahaksss...

2 comments:

mysenoir said...

cepat2la beli hp baru.. jgn sampai i tewaskan u lg for the 6th time. haaahahaa

r3dl0v3r said...

tgh tunggu sponsorship mak i. kalau approve leh r rembat 1. hiksss.. dah keje pun nak guna sponsor lagik. Uhhh...

Google