Friday, May 15, 2009

berkaca mata tak baper itam

Hikss... Ni antara barang yg aku dapat hasil daripada kunjungan aku ke Padang Besar semasa pulang ke kampung ku. Ni sumer bukan aksi hari pertama aku berkaca mata tak baper itam ni. Gambar2 ni merupakan koleksi2 aku busan terperangkap dalam kesesakan lalu lintas. Kecuali la gambar aku tak berkaca mata tak baper itam itu.


Terasa cam diri sendiri vouge je. Sila la gelak puas2 kerna aku memuji diri sendiri. Masa tak pakai kaca mata tak baper itam, kelihatan pipi aku dalam sangat kembung. Haihhh... Dengan perkataan lainnya adalah muka ku tembam. Cannot help lorrr...

Tapi dengan pemakaian kaca mata tak baper itam, aku telah berjaya menyembunyikan sedikit wajah ku yg tembam itu. Biler nampak makanan yg enak2, aku terpa saja. Takde tolak2. Asyik pikir diet yg tak kurangkan berat aku pun. Bek la aku layan makanan enak itu. Hiksss...

Ni dia gambar pertama kali aku bergaya dengan kaca mata tak baper itam ku. I loike. Tapi sebab keterujaan yg tak dapat dibendung ketika hendak membeli, aku tak perasan langsung kecacatannya. Sampai la bila aku telah pulang ke sini. Uhuhu...

Di belakang aku adalah burung unta a.k.a ostrich. Comey seh. Tapi aku adalah penakot Cecepat je aku rasa nak melarikan diri. Walaupun jarak antara aku ngan ostrich tu maseh jauh. Tengkok dia panjang. Cam angsa la plak. Ehe...

No comments:

Google