Friday, May 22, 2009

takde solution--buntu

Hajat di hati nak le update blog ku ini dengan girangnya. Tapi banyak plak urusan di luar. Urusan sendiri & jugak urusan opis. Sekali harung je la. Jimat masa. Asal hari Jumaat je mesti cam terkejar2 skit. Tapi I loike hari Jumaat. Ehehe...

Minggu ni tak banyak aktiviti menarek yg aku sempat lakukan. Banyak perkara berbangkit yg tak berkenan di hati je yg berlaku. Aku dah naik muak je nak ngomel pasal mende yg sama hari2. Tapi tak punya solution pun. Baiklah aku layan mende lain.

Apa mendenya???

Cam tengok tv online ke. Banyak gak yg aku dok layan skang ni Tak dapat tgk secara live pun tak pe. Dapat tengok hari lain. Owhhh... Tak sabaq menunggu minggu hadapan.


~~~Hari2 asyik terpikir menda yg sama tapi takde tindakan yg di ambil. Lotih la saya. Camne nak buat lagik??? Hmm...

No comments:

Google