Saturday, May 16, 2009

1st try dah suka

Masa ni aku dinner ngan famili di kampung halaman ku terchenta. Sangat berpuas hati ngan mutu makanan & layanan. Dinner kali ni, kami pilih tuk makan nasi lauk pauk. Jarang la kami makan nasi lauk pauk waktu malam. Mungkin sebab aku dok bising lapaq kot. Ehehe...

De sup perut (superb), ikan siakap tiga rasa (yummy), kailan ikan masin (so-so), telur bistik (sedap) & kerang bakar. Alahai... Terliur la plak biler bercerita dalam keadaan tak kenyang ni. Ehe...

Jatuh chenta pada suapan pertama.

Masa abah aku nak order kerang bakar ni, masing2 dok menolak. Paling kuat menolak adalah sy. Ehehe... Pastu, paling laju dok nyuap masuk mulut pun adalah saya. Kerang bakar ni adalah yg pertama dihidangkan kat meja. Walhal, ini adalah menu terakhir yg diminta.

Lauk pauk lain tak dan nak tangkap gambar. Aku dah bersilat ngan makanan yg terhidang. Lapor la katakan. Agak buruk kelaku di situ. Hikss.. Satu lagik sebab adalah kerna di depan parents aku. Kena behave. Kang bocor lak rahsia aku & blog merah ku ini. Lalalala...


~~~Bukan niat ku nak sembunyikan kewujudan blog ku ini. Aku lebih selesa begini buat masa ini. Hmm...

No comments:

Google