Friday, May 8, 2009

toingggggggggg

Semalam emosi aku tak stabil. Perubahan hormon barangkali. Hmm... Hari ni aku sajikan kalian dengan sambungan kisah hujung minggu ku. Takde kisah menarek tuk dikongsikan selain kisah back dated. Terima dengan rela hati ye..


~~~Hatiku mudah tersentuh 2,3 menjak ni. Dunno why. Melihat rakan lain bergumbire terkadang membuatkan aku sedih. Ting tong btol. Luaran kalian mungkin nampak aku turut berkongsi kegembiraan. Tapi jauh di sudut hatiku, hanya aku sahaja yg tahu apa ada. Seringkali juga aku nasihatkan diri supaya tak kalah dengan emosi jahat. Ada masa aku tewas juga menghadapi emosi itu. 2 thn bukan satu jangka masa yg pendek. Aku kalah jua walau telah sedaya upaya aku melawan. Haihhh... Andai dapat ku undur masa, aku akan pastikan perjumpaan itu tidak terjadi. Walaubagaimanapun, apa yg telah terjadi telah pun terjadi. Pasti de yg tersirat di sebalik semuanya ini. Tabahlah hati menghadapinya. Selepas hujan, pasti ada pelangi indah yg menanti. Aminnn...

No comments:

Google