Tuesday, May 19, 2009

abang-adek-kakak

Kebanyakan orang yg melihat aku berjalan2 ngan adek2 aku pasti akan mendapati diri mereka sedikit kekeliruan. Saper yg lebih tua. Tua tu bermaksud, saper yg lebih berusia. Cam baru2 ni masa aku gi karnival kerjaya kat pwtc ngan adek aku.

1st karnival kerjaya yg aku gi. Isk2...

Mungkin orang yg melihat kami berjalan berdua akan menanggap kami satu pasangan. Whatever...

Kalau yg kami singgah di mana2 booth & de sesi soal jawab, pasti ada yg bertanya apa hubungan. Well, muka nak akan2. Tapi adek aku nye muka cam apek skit. Lalalala...

Kekadang tu, aku suka point kat adek aku sebagai abang. Ahakss.. Memang dia nampak cam tua dari aku pun. Kalau kumpul reramai, bersama ketiga2 adek aku, aku akan jatuh no 3. I loike...

Walhal, aku adalah anak sulong...

Owh.. Manusia adalah ramai ketika aku gi pwtc itu hari. Lenguh kaki den. Sampai melecet la. Naseb ku baik sebab tak perlu naik tren nak ke sana. Bukan sebab aku memandu. Tapi sebab nya aku tumpang macik aku yg kebetulan bertugas menjaga booth.

Seharian la aku kuar di hari Sabtu tu. Separuh hari je dihabiskan di pwtc. Separuh hari lagik dihabiskan kat the mall. Hikss.. Alhamdulillah, aku berjaya mengawal diri dari berbelanja kehendak aku. Aku utamakan hanya pada keperluan sahaja tuk bulan ni.

Nak kena start berjimat cermat tuk kegunaan persiapan hari raya. Uhh.. Pose pun tak ganti lagik. Ehehe.. Korang lak camne?? Dah abeh mengganti pose??


~~~Tetiba plak terasa nak buat entry pasal adek2 ku. Sebabnya petang ni, adek ku nak pulang ke kampung halaman sudah. Tinggal aku berseorangan di rumah. Hmm.. Cam la sebelom2 ni tak besa tinggal sorang ek??? Ada adek aku tu pun buat abehkan petrol keta gue je. Asyik gi dating sesaja. Uhh..

No comments:

Google