Friday, May 8, 2009

family day terbaek

Soknya, hari Ahad adalah hari terakhir di Dusun Resort. Disediakan pelbagai aktivi tuk family day hari Ahad tu. Aku tumpang enjoy sama. Lagi best dari family day opis abah aku beberapa bulan yg lepas kat Ipoh. Hiksss...

Dah selesai aktiviti hari keluarga, kami gerak pulang.

Owh... Lupa saya. Sabtu malam Ahad adalah kali pertama aku minum tea itu. Tak tahan rasanya ngan rasa pewot yg kurang enak itu. Aku minum lepas dinner.

Lepas breakfast, tros aku melawat cik J. Ehehehe...

Sepanjang perjalan percutian itu hari, adek aku sajor yg drive. Suka aku. Dah le perjalanan balik tu, kitaorang sangkut kat Sungai Dua ke Juru almost 1 hour. Fuhhh... Adek aku de gak bebel. Baru dia rasa bawa keta time jem. Hahaha...

Aku siap leh terlelap lagik. Syiokkk.. Masyuk je. Dengan hari hujan. Sejuk je rasanya.

Owh... Sebelom sampai tempat jem, terlebih dahulu singgah di R&R Gurun. Kan masa nak balik kampung hari tu tak singgah. Tu tempat singgah wajib singgah. Tak kire masa pergi or balik. Lalalala...

Aku yg tak lunch nak isi pewot. Masa yg lain2 gi lunch, aku dok mandi & bersiap2. Sebab aku tak suka kena kejan suruh cepat, aku sanggup lepaskan lunch. Lagipun aku tak lapar.

Sampai Tepeng dah maghrib. Lepas solat maghrib kami gi dinner di bomba. Uhh... Ni nanti aku bikin 1 entry khas. Panas je...

No comments:

Google