Tuesday, August 12, 2008

ISO????

Fening kepala otak sy membaca segala artikel berkaitan ngan ISO. Pekejadah mendenya??? International Organization for Standardization. Huihhh... Jenuh jugak cek nak mengejanya. Isk2...

Mende alah ni la yg kebanyakan company cuba dapatkan termasuklah company aku keje ni. Aku mana la paham sangat menatang alah ni. Ish.. Ni pun aku tengah buat2 paham. Bos aku nak aku update filing system. Gi mana lagik mo di update nye?? Aku mana pernah keje ngan company besor. So, I have no experience in filing system. Aduhyaiii...

Ni yg mula rasa nak tertekan ni. Yg si colleague aku asyik dok tanya de kerja nak wat ke dak. Last week + these 2 days dia busy dok fill up the book of quotation. I am not worried to prepare work for her. Kali ni, aku kene mencari keje tuk dibuatnya. Kang suruh cuci toilet, nangis plak. Ehehehe...

But I did clean the toilet. Dolu2. Mase aku keje sesorang. Bila aku busan, mula aku enzin kerajinan aku terembes. Maka toilet menjadi sasaran aku tuk dibersihkan. Lalala... Itu bila datang angin rajin ye kwn2 sekalian. Trimas.. Bila angin tak rajin, nak online a.k.a blog hopping pun tak kelaratan. Rasa nak melingkar je. Muahaha...

Owh.. Dah melalut. Tadi cuma nak meluah rasa pasal menatang ISO tu je. ISO 9000. Pemendenya aku tak begitu pasti sebab aku tak baca pun. Google je lebih. Tak kuasa la I nak membaca dari mula till the end. I have 2 books to read. o_O


**If you keen to know more about ISO, please visit the website. Thanks.

No comments:

Google