Friday, August 15, 2008

give-love

Dah lama rasanya aku tak buat entry bergambar. Bukannya takde gambar yg nak ditayangkan. De sebab lain. Tp rasa bagi segala sebab itu adalah mim-alif-lam-sin. Tak dapat nak nolong, ye dak???

Pc skang ni, kalau nak transfer gambar, usb nye de kat blakang cpu. Tak rajin aku nak terbongkok2 bawah meja gi cucuk usb wayar tu. Pastu, kejadian yg berlaku ketika aku dok syiok transfer gambar, tetiba berlaku blackout. Tp handphone aku takde pe2 prob plak. Alhamdulillah.. (Niat di hati nak memiliki hp yg mempunyai lebih kuasa dlm segi photography. Any suggestion?? Must be user friendly. Thanx.)

Laptop aku pun dah lama aku tak on. Riso jugak kang dah tak boleh nak on. Lagik bertambah plak kerosakan yg memang dah sedia ada. Mintak dijauhkan sahaja. Ish2...

I just know that there is limit in uploading pictures into our blog. We are allowed to upload 1000 pictures only. If I'm not mistaken about the amount of pictures. If we exceed the amount stated and we still want to upload pictures into our blog, a certain amount of money have to be paid. Hmm...

Gambar ni takde kene mengena pun ngan entry aku yg ni. Tp aku suka tgk gambar ni. My current desktop wallpaper.
(^_^)


~~~Would u mind to give love to me???




Selamat berhujung minggu buat semua. Nantikan apa plan aku tuk hujung minggu ni. Minggu depan punya hujung minggu juga telah punya aktiviti buat aku. Hujung mingg + hujung bulan pun sepertinya aku sudah punya rancangan. Hmm... Hebat juga aku ni. Setiap hujung minggu punya rancangan. Bila mau ketemu sahabatku, Odah??? Hanya hari minggu aku berkesempatan tuk meluang masa bersama rakan2 ku.

Mari kita memberi cinta/sayang buat semua.

Salam sayang buat semua. Muahhhh....

No comments:

Google