Wednesday, August 6, 2008

nak plain water

Tulun2... Aku kekurangan air hari ni. Terlupa plak nak bawak tumbler aku tu. Pagi tadi berkejar-kejaran lagik. Selalu macam tu. Tambah plak sekarang ni aku selalu je terlelap lewat gara2 asyik sangat membaca. Tak sabar nak habiskan novel aku tuh. Yummyyy!!!

Delicious. Hahaha... Bukan makanan je yg delicious. Reading material can be delicious. I know that the word is not suitable to be used referring a book. Hahaha..

Sangat dahaga betul. Kat opis ni de ayer manis je. Tak puas la. Huhuhu... I miss my tumbler.

Ni gambar lama yg ada dalam simpanan aku. Masa tu aku baru je beli botol ni. Ni dah botol ke-3 buat aku. Yg pertama kaler ijau. Tangkainya putus, aku hantar balik Tepeng. Yg ke-2 kalaer pink kemerah-merahan. Naper la diaorang tak kuarkan botol kaler merah sebab I LOVE red. Uhhh... Tak kesot la. Pink tu pun aku nampak cam kaler merah gak. Ehehe.. Perkara yg menimpa 1st bottle aku telah menimpa 2nd bottle aku. Tangkai penyambungnya putus. Ke mana sahaja aku pergi pasti akan ku angkut botol air aku sama. Senang, sebabnya aku ni sangat kuat minum air. Dan bila kekurangan air aku akan rasa tak selesa. Kecuali time puasa la ye. Itu tak pe. Tapi masa sahur mesti aku bedal minum air tak hengat punya la. Pastu, pepagi hari keje aku asyik ulanggi toilet je. Asyik nak kucil je. Ehehehe.. Yg 2nd bottle tu sekejap je sempat berkhidmat ngan aku. Bila aku nengok 2nd bottle mcm dah tak larat je. Sekali lagik aku ganti yg baru. Yg gambar di atas ni la. Ala2 kaler turquoise gitu.





~~~I am so worried with my spelling. Too many spelling mistakes. It's been a long time since I last wrote an essay with 200-500 words. How am I going to it now??? Uhh... I don't know whether I manage to complete my essay writing. Maybe I can finish it but my essay will have lots of spelling mistakes + grammar mistakes. Uhhh... Help me please...



Aku tak nak telampau berharap. Tp yg pasti aku akan wat yg terbaik nanti. Berjuang lagik. Gagal sekali tak bererti gagal selamanya. Kita tak nampak apa yg sedang direncanakan oleh Dia yg Maha Berkuasa. Kita hanya mampu berusaha, berdoa bertawakal. Pasti yg baik sahaja tuk kita dalam rencanaNya..

No comments:

Google