Wednesday, August 20, 2008

my short holiday to pd

Ni ada beberapa gambar sekitar short holiday aku ke PD hari tu. Nak menangkap gambar bebanyak pun takde mood sangat. Cuma beberapa keping je sempat di potretkan.

Day 1


My cousin & m3. Jejalan di tepi pantai. Panas. Masa ni sekitar jam 6.00 petang.


2 beradik yg bergumbira bersiar2 di tepi pantai.


Lihatlah pasirnya yg putih & halus. Best2..


Kesan tapak kaki yg dihapuskan oleh air laut yg menghempas pantai. Alangkah bagus sekiranya kesan yg terlekat di hati ini terhapus sebgitu. Hmm...


Aku dok kat sini masa short holiday hari tu. Dari sini dah nampak tempat menginap aku. Kat laman ni juga la aku bermain badminton. Ehehe..


De family day. Diaorang tengah de telematch. De satu telematch tu kena bungkus orang cam mumia menggunakan tisu toilet. Tak perasan plak baper gulung.


Day 2


Sepupu2 aku yg baru nak naik ke darat selepas puas berendam dalam air laut.


Budak kecil ni susah tol nak panggil dia kuar dari kolam.


Opah & cucu2. Kami tak turun ke laut. Sekadar melihat matahari terbenam. Menikmati suasana petang.


Bila malam menjelma, semua pakat lapar. Ni macik aku tengah memasak ngan bibik nya. Cousin aku plak tengah kusyuk menikmati nasi goreng sardin. Sardin tu favorite dia. Tu pasal awal2 lagi dia dah serbu.


Nasi goreng sardin & segelas kopi. Ini meal aku. Banyak tol aku minum kopi kat sana. Isk2.. Nasib la tak ganggu tidur aku.


Pose sebelum pulang dalam bilik yg aku tumpang bersama ngan family macik aku.

2 comments:

mysenoir said...

mak aih. banyaknye post!! sah addicted. hehee

Anonymous said...

sayangku... de setgh post i dah draft siap2. tinggal nak make up bg chantek. pastu baru publish. kasi gempak skit je. tgh de idea n mud. tu yg banyak post. ahakss...

Google