Monday, August 18, 2008

Ezora

Aku tak ikot sangat citer ni. Cumer kekadang bila boring & buat apa, aku layankan juga la petang2. Tapi kene make sure yg aku dah melekat sedari aku balik umah. Kalau tak, takde peluang la aku nak tengok. Nak kena berebut tv. Ehehehe...

Tolak episod hari ni, tinggal lagi 7 episod sebelum penamat. Banyak sangat watak dalam citer ni. Banyak skandal. Banyak yg di twist kan. Kalau miss banyak episod bila nak tengok balik mesti rasa cam pening2 lalat skit. Tetiba de watak baru la. Oni punya stail rambut pun dah tukar. Ahaksss...

Saper sebenarnya cucu Oni yg sebenar2nya?? Susahkan bila dah main tukar2 anak macam tu. Keturunan dah mula kabur. Susur galur dah tak teratur. Silap2 boleh terkahwin ngan sedara sendiri. Haihhh...

Tapi itu semua hanya dalam drama. Walallahualam. Kat luar tak tau la ada ke tak kisah sebegini. Mungkin ada, mungkin tak ada. Ala... Opah dah ikot wanlong balik. Tinggal aku sorang kat umah. Takde orang nak tunggu aku balik petang2. Aku bukan nak teman borak sahaja. Aku perlu teman yg dapat menemankan aku dalam keadaan aku sunyi jugak. Sunyi tu maksudnya time aku berdiam diri sambil berfikir.



***Aku bukan TERlampau memilih. Cuma di minimum kritirea yg aku nak belum ditemui. Rupa bukan ditangga pertama. Hmm...

No comments:

Google