Tuesday, August 19, 2008

integriti???

Tak menepati masa langsung. Perjumpaan yg sepatutnya bermula pada jam 10.00 pagi tertangguh ke ke pukul 10.45 pagi. Lewat sehingga 45 minit. Masa itu baru semua peserta taklimat masuk ke dalam bilik mesyuarat. Tak kira lagi ngan staff nye dok prepare segala macam big skrin tuk slide show. Amek masa lagi tu. Sepatutnya sumer tu disediakan lebih awal. Betapa tak integritinya (betol ke penggunaan perkataan integriti tu ngan ayat I ek?)

Kalau lewat 5-10minit masih boleh diterima lagi. Rasanya aku tak de plak dengar perkataan maaf kerana terlambat dari mulut orang yg bagi taklimat tu. Huh... Dah jadi attitude plak.Tak syiok tol. Penganjur taklimat tu bukannya sebarangan institusi. Ia merupakan sebuah institusi yg dikenali. Baru2 ni de timbul satu kontroversi pasal institusi ni. Hmm.. Korang berteka-teki la sendiri. Aku tak kerajinan nak mengkhabarkan apakah nama institusi itu.

Taklimat & lawatan tapak yg mengambil masa tak sampai pun 30minit itu selesai sekitar jam 11.40 pagi kot. Masa tu aku dah tak rajin nak tgk jam. Tak silap aku, aku sampai kat opis masa tu dah bukul 12++. Perut sy dah kelaparan la plak. Nak kena tunggu jam 1. Sementara tunggu jam gerak ke angka 1, aku telah isi perut ku dengan coklat kitkat. Ehehehe... Cukup kot wat alas pewot. Ahaks...

Site visit yg memakan masa kurang dari 10minit.

No comments:

Google