Wednesday, August 27, 2008

apa isi itu???


Dalam bungkusan ini adalah 1 barang yg aku wajib bawa walau ke mana sahaja aku pergi. Rasa macam tak lengkap je kalau tak bawa barang ni. Isk2.. Tapi hari tu aku gi PD aku tak bawa pun. Ok je.. Ehehehe... Mungkin lepas ni aku dah boleh menjarakkan diri aku dari membawa ke mana sahaja pergi barang2 ini. Hmm.. I'll try.

Barang ini adalah pemberian dari seseorang. Adakah kerana aku terlalu menghargainya maka aku tak boleh berenggan dengan barang ini??? Ntah la. I don't have the answer. Sorry ya..

Dengan pemberinya??

Owh... Itu sudah lama berenggang. Sudah tidak kisah lagi dengan itu. Cuma dengan pemberiannya sahaja aku sukar skit nak berenggang. Walau ke mana sahaja aku membawanya, barang itu tetap diam di dalam beg plastik itam ni. Hmm..

Tambahan pula, kali ni aku nak berjalan jauh & agak lama percutian aku. Kalau tak bawa kang, aku asyik dok teringat je. Pastu dok terfikir kot2 de perkara buruk akan menimpanya. Hiksss.. Padahal, benda tu dok diam je dalam plastik ini. Ehehehe... Aku tak kejam. Cuma aku tak kuat je. Isk2...

Tabahkanlah diri aku ini. Aminn...

Nak tahu apa yg ada dalam beg plastik itam itu?????

Nanti2 aku gitau la..

No comments:

Google