Friday, August 8, 2008

-0-8-0-8-0-8-

Isn't that a gud combination???

Hmm...

A few years back I had some sort of dreams for this date. Ish... Shy2 cat nak story. Tapi pe bleh buat. Kita ni manusia biasa yg hanya bisa merancang. Yg membenarkan perancangan kita percaya adalah atas kuasa Dia. PerancanganNya tuk kita adalah yg terbaik. Cuma kita belom bisa melihat hasilnya ngan pandangan mata kasar.

Rancangan yg aku rasakan hanyalah tuk suka2. Masa tu dok borak with Zamira. Borak punya borak, tetiba terkeluar plak perancangan aku pada tarikh ini. Walhal aku tak pernah terfikir pun sebelum ni. Owh... {{{red}}}

Aku cuma mendoakan agar pada tarikh ini takde la kenangan pahit yg terlakar wat aku. Biar takde kenangan langsung pun aku tak kisah. Biar aku tak punya perkara istimewa tuk dikenang. Biar ia plain seperti hari2 sebelumnya.

Aku juga punya harapan moga hari esok lebih baik dari hari ni. Lebih cerah. Aminnn...

Aku tau ramai yg cuba menjadikan tarikh ini sebagai tarikh bersejarah buat mereka. Satu tarikh keramat tuk mereka. Tak kisah pe saja peristiwa bersejarah itu. Hope u guys happy. Hope me will happy too.

Pe yg akan aku lakarkan sempenan tarikh yg menarik ini???

*Bangun pagi2 + bersiap ke opis.

*Isi petrol - for my activities during weekend.
Hope that my mom can come here this weekend. I wanna ask her to accompany me for a shopping thingy via window shopping. Dah besor panjang camni pun still need an assurance from mom. What to do. Ehehehe... Rs secure bila dapat assurance from my mom.

*Reach office & go breakfast (tapau je la).

*Start doing my routine or should I change what I always do? Hmm... Will think bout it later.

*Lunch??? Maybe no lunch for today.

*Continue working. Cukup masa, packing & go home.

*Maybe I'll go to my aunt's house in KL or maybe I'll just 'lepak' at home.

.
.
.
.
.
.
.

No comments:

Google