Monday, August 18, 2008

toleh 2kali

Masa aku keluar tadi, aku terserempak ngan seseorang yg kalau aku in the mood akan membuatkan aku toleh kali kedua. Mungkin rupa dia memang jenis tersenyum. Bila aku terpandang, dia seakan senyum. Tapi mulut aku berat tuk tersenyum balik. Aku terus jalan menonong & laju (kengkwn aku pasti tahu bagaimana tahap kelajuan aku bila berjalan terutama sekali Dj & Yums & tak lupa juga mfs yg dulu selalu tegur aku jalan laju bila aku kuar ngan diaorg). Aku nampak dia depan kedai kain, Euro Moda kot kalau aku tak salah nama kedainya. Seperti dia sedang menunggu orang. Hmm... Kalau terserempak kali ke-2 aku dah tak perasan dia sebab aku hanya pandang sekali. Tak ingat rupa kecuali warna baju dia. Hijau. Rugi plak tak pandang kali ke-2 & senyum balik. Tu la.. Kelam kabut sangat. Berat mulut pulak tu nak balas senyum. Hmm... Rugi??? Tidak. Sebab tak kena keluar wang pun. Hikss.. Terkilan??? Mungkin. Oklah.. Mari kita pulang. Berehat.

No comments:

Google