Friday, August 8, 2008

sanskrit???

OKIE DOKIE

Adakah itu merupakan bahasa sanskrit??? Ntah le. Tu pertanyaan yg aku terima apabila mengutarakannya sebentar tadi. De org mintak tolong dari aku tuk check sama ada duit dah di online ke belum. Aku pun jawab sms nya ngan "okie dokie". Pastu bleh plak dia reply, "bahasa sanskritkah?".

Hahahaha...

Kelakor tol la. Dia la salah seorang yg selalu menjadi penawar kebusanan aku. Ehehe.. Dah lama tol aku tak bermesra ngan boyfren kecik aku. Dah makin debab dah dia skang ni. Dah 2 hari aku masuk beradu awal. Suasana pun bagaikan menyuntik mood aku tuk beradu awal. Tambahan pula, novel yg aku dok war2kan selama ni, dah aku khatamkan. Hiks..

Nanti bila punya kelapangan akan aku buatkan sedikit review mengenai isi kandungan novel tu. Pendek kata aku syorkan kalian membacanya. Terutama sekali wanita muslimah. Penyuntik emosi tuk kalian, insyaAllah..

No comments:

Google