Thursday, August 21, 2008

hari ni hari hujan

SEJUK!!!!!!!

Sejuk tol hari ni. Rasa nak off je aircond. Kang kalau off takde circulation udara plak. Isk2... Yo la.. Aku ni ibarat terkurung dalam gua. Tempat aku dok membelakangi cermin pandang ke luar. Tu pasal tak berapa perasan dunia luar. Ehe...

Maksud aku tak perasa dunia luar adalah tak perasan cuaca kat luar. Pagi tadi memang perasan la sebab aku de keluar ofis jap. Gi bank. Masukkan duit tuk orang. Ahakss.. Tu dah jadi tugas aku. Sekarang ni orang kat bank tu dah mula kenal aku. Bangga la skit. Hiks.. Nak juga tu.

Banyak yg aku dah baca hari ni pasal current issue. Tapi rasanya tak dapat membantu aku banyak tuk aku menghadapi peperiksaan. Pe2 pun aku mengharapkan aku dapat buat all out masa ujian ni nanti. Kalau lulus baru fikir tuk peringkat selanjutnya. Tapi sebenarnya dalam kepala otak aku dah terpikir over the boundaries already. Melompat lebih tinggi sehingga menjangkaui perancangan minggu hadapan. Hahaha...

Hopefully, cuaca minggu depan menyebelahi kami. Aminn..

Siapa kami???

Aku masih hendak merahsiakannya. Wait till I'm ready to reveal it. Boleh dikatakan ini adalah projek terbesar pertama aku. Sebelum ini aku belum pernah melakukannya. Excited tak lupa sedikit rasa cuak. Ehehehe..




***Puas aku minum teh o panas. Bancuh satu jug. Kalau beli selalu tuh 1 gelas dah RM1. Isk2.. Jemput minum. Rajin aku bancuh air sampai 1 jug. Yg banyak ulang minum pun hanya aku. Peduli kan. Tak abeh kalu boleh simpan dalam peti sejuk. Nanti ramai la yg cilok. I prefer to drink warm water.

No comments:

Google