Tuesday, August 26, 2008

ringan rasa nya

Alahamdulillah.. Briefing telah selesai. Maka sy dah boleh mula bercuti hari ini. Yeehaaa... Opsss.. Tak boleh over excited. Kena kembali berpijak di alam nyata. Itu adalah yg sebaik2nya. Briefing yg makan masa selama 30-40minit tu tak banyak sangat masalah. Cuma mungkin beberapa term yg aku tak paham. Rujuk pada yg pakar. Satu je aku tak baper berkanan di hati, diaorang suka merokok dalam bilik meeting. Nak juga ku gigit seseorang. Haihh...

Aha... Memang betul aku rasa ringan. Tapi itu hanya metafora sahaja ya. Sy tetap berat. Jisim sy memang berat. Cuba dikurangkan, tapi tak berjaya. Hari ni saje dah 2 kali tibai nasi. Mungkin esok kena berjimat skit. Gaji belum lagi, tapi dah nak pi poya2. Takpe, poya2 ikot pe yg de dalam kandungan purse aku. Hiksss..

Dah besa pun poya2 cara tu. Ikot kemampuan yg ada. Aku pernah keluar hanya dengan membelanjakan wang sebanyak RM20. Duit tu termasuk ngan tambang komuter, makan & tgk wayang. Hahaha.. Betapa bajetnya. Tgh tak baper ada duit nak berfoya. Kalau belanja sumer wang, nanti dah tak cukup plak belanja harian aku kat u.


(Tinggal 41 hours, insyaAllah)

No comments:

Google