Saturday, August 16, 2008

short holiday

Akhirnya keputusan telah dibuat...

Kawan2, I'm going for a short holiday with my family without my parents. I will join my aunt's & uncle's family. Kira family aku juga la kan. Parents aku tak dapat join disebabkan mereka berada di kejauhan selain dari kepulangan adik2 ku ke kampung halaman. Owh...Sudah pasti aku cemburu mereka berada di rumah. Isk2.. Ikotkan hati aku ni, aku lagi suka kalau dapat balik Tepeng. But what to do. I want to save my leave for a better plan (InsyaAllah). U wanna know what is my plan??? I'll let u know later b'cos it need to be confirmed 1st. Skang ni masih under construction la konon2nya. Ehehehe... Kang kalau tak jadi, yg ditimpa malu adalah aku sebab aku dah mula merasai keterujaan lebih. Isk2.. I hope that it will come true. Aminn...

This holiday is really a short vacation. I'm going on this evening & tomorrow night I'll be home already. See, really a short holiday. Nak menjauhkan diri sebentar dari hiruk pikuk kota. (^_^)

Moga aku selamat berpergian & selamat kembali. Aminn..


***Ikotkan perkiraan aku, syiok lagi kalau tinggal kat umah je. Boleh merasa keamanan tinggal berseorang. Tapi sudah pasti tidak akan diberi lampu hijau oleh ibu ku yg akan berkicau & mengeluarkan pelbagai persoalan. Nanti korang dah jadi ibu, korang akan tau la bertapa riso nya hati seorang ibu. Hmm... Ayat aku tu wat penyedap hati aku jugak la.

No comments:

Google