Friday, August 1, 2008

welcum august

Selamat tinggal Julai!!!

Welcome August!!!

August juga menyimpan banyak kisah kenangan aku yg kalau nak terkenang memang agak banyak. Tambah plak kisah2 yg berlaku dekat aku sepanjang tahun lepas dalam bulan August. Owhh.. Paling aku tak dapat lupakan adalah hari graduasi aku. Sedey pun ia jugak. Mana la tidak. Sekian lama memegang title student, dah lucut pun title student masa hari graduasi tu. Aku dah mula bergelar graduan. Hmm..

Sekarang ni pun aku masih belajar juga. Cuma dah tak pegang title pelajar je. Isk2.. Masa hari2 akhir bergelar seorang pelajar, aku dah mula emosi. Sedey la beb. Setelah sekian lama belajar, nak kene tinggalkannya plak. Bertapa nikmatnya bergelar student ni, saper yg pernah jadi student je la yg tau. Ehehehe...

Dolu2 biler orang dok kater, enjoy zaman student habis2an aku tak layan sangat. Sekadar mendengar. Masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. Itu yg selalu aku buat. Start je final sem, aku dah mula rasa satu perasaan yg agak2 mcm pilu + ngilu. Akan meninggalkan zaman student.

Semester akhir aku tamat pada bulan November. Banyak sangat tekanan yg aku lalui semasa semester akhir ini. Ketika berada betul2 penghujung semester akhir, tekanan yg aku alami makan membebankan. Tak dapat aku tahan. Tak pernah sebelum ni aku menangis depan kengkwn. Tapi pada masa itu aku memang kalah. Tak dapat menahan rasa. Selalu sangat aku berendam air mata.

Isk2...

Kenangan.

Bulan August juga telah menyambung seketika hubungan aku dgn seseorang. Hanya seketika. Hmm.. Opsss.. Bukan seorang la. Malah 2 orang. Aduhyaiii!!! Pelupa plak sy ini. Ampun ya..

Sekarang ni, kedua2 nya telah menjauh dari aku.

Pertemuan & perpisahan telah menjadi lumrah hidup. Aku perlu kuat menghadapinya. InsyaAllah aku akan kuat selagi aku peroleh sokongan semua di sekeliling aku. Hmm..

No comments:

Google