Thursday, August 21, 2008

-2-0-0-8-2-0-0-8-

Owh... Terlambat sudah saya ini. Baru pagi ini kesedaran. Mungkin sebab aku takde buat apa2 kerja yg memerlukan aku menulis tarikh sampai aku tak perasan akan keunikan tarikh semalam. Ehehe... No big deal pun kalau aku tak ingat tarikh semalam. Cuma setahun yg lalu, pada tarikh berkembar seperti ini iaitu 20072007, seorang hamba Allah telah hantar 1 forward mesej aku. Ia kekal misteri hingga hari ini sebab aku tak tahun siapa pengirim itu. Aku pun tak pernah mencuba tuk menyelidiki pasal pengirim itu. Hmm.. Setahun sebulan setelah kejadian itu berlaku. Mungkinkah KAMU?? Tak mungkin la plak. Itu seperti bukan KAMU. Baling batu sembunyi tangan. Tapi kalau KAMU pun tak mengapa. Takde apa yg dapat aku buat pun. Ahaksss... Dah tu buat apa lagi aku mention kat sini?? Saja. Abaikan la kebengongan aku di pagi hari ini. Hikss..



***Saper tgk buletin utama semalam?? Pasal blogger yg telah memaparkan gambar jalur gemilang di laman web nya secara terbalik. Hmm... Tgk, lihat, baca & tafsirkan sendiri. Lu pikir la sendiri.

No comments:

Google