Tuesday, August 5, 2008

cuaca tak menentu

Cuaca skang ni kalau di lihat tak berapa memberansangkan. Redup di sebabkan pancaran matahari yg ditutupi oleh jerebu. Tadi kelihatan seperti hendak ujan masa aku kuar gi menyetelkan segala hal opis ni. Hajat di hati nak memanjangkan lagi perjalanan aku. Nak mencari sebuah buku. Tapi aku sedarkan diri yg aku maseh dalam waktu bekerja. Tak baik aku mencuri tulang sebegitu rupa. Lebih baik aku terus balik ke pejabat selapas siap segala hal. Lama juga aku kuar. Ambil masa yg agak lama. Hmm..

Pulang aku terus membuat keje. Tak lama lepas tu dah waktu rehat. Aku berhenti wat keje dan mula mengarang di sini. Ehehehe... Perut tak lapar. Pg td aku dah breakfast yg agak berat. Oleh sebab itu, tak perlu la aku turun tuk makan tengahari. Makan bila lapar & berhenti sebelum kenyang. Cuba aku aplikasikan sunah nabi. Hmm..

Semalam aku puasa. Bila petang tu aku dah mula rasa flat. Ilang semua tenaga dalam badan aku. Aku kelihatan pucat. Aku ingat itu cuma pandangan mata aku. Rupa2nya colleague aku pun perasan akan rupa aku yg pucat. Hmm.. So, hari ni adalah hari tuk memulihkan tenaga. Aja2..

Pas lunch hour ni nak kena sambung wat keje. Tak leh nak melagha macam semalam. Aku ditugaskan tuk menyiapkan sebut harga yg tarikh tutupnya adalah 7hb. Haihh... Terlupa sudah sy tuk memberikan borang G tuk dilengkapkan main con. Adushhh... Mati la. Hari ni dah 5hb. Tinggal lagi 2 hari sebelum tarikh tutup. Sy yg bersalah. Patutnya dari minggu lepas sy dah beri borang itu tuk dilengkapkan. Berangan...

C ya again..

No comments:

Google