Tuesday, August 19, 2008

1st site visit

Selamat pagi!!!

Hari ni aku nak berpergian site visit. Buat pertama kalinya. Boleh la belajar pe yg de dalam site visit tu nanti. Kot2 de peluang tuk mencuci mata sekali, lagi I suka. HiksHiks...

Tak banyak ceritera yg aku nak sampaikan sebab weekdays, kebiasaanya aku tak bunya banyak kisah untuk di'laborkan'.


***Alamak...Baru aku teringat. Plan aku. Without camera. Macam tak lengkap je. Macik aku pinjam kamera aku (opah aku punya sebenarnya, tapi aku yg menjaganya sejak hari pertama opah aku bawa pulang). Aduhyaiii... Tak meriah la. Nak berposing bagai. Guna kamera fon??? Tak syiok.

1 comment:

Anonymous said...

weih....how are u????lama tak dgr citer....hehe

aku ade ym ko sumthing...offline msg...aku tgk lama dh ko tak online ko nyer ym....

Google