Friday, August 22, 2008

gOonG

a.k.a Princess Hour, cerita yg pernah menjadi kegilaan aku. Ehehe.. Aku telah jumpa link tuk donwload citer itu. Malang bagi aku. Sub title tak seiring selangkah dengan pertuturan yg keluar dari mulut pelakon. Menda tu distract aku.

Haihh... Menda sekecil itu pun aku boleh terganggu. Apo la nak jadi ngan saya ini. Sama seperti masalah yg aku utarakan dalam enti yg lepas. Selagi tak selesai, rasa cam ada menda terbeban atas bahu. Bila dah selesai, rasa amat lega. Aminn..

Memandangkan aku tak puas hati dengan hasil muat turun aku itu, makanya, aku membuat keputusan tuk membeli sahaja drama bersiri itu. Buat koleksi peribadi. Boleh jugak mak aku tumpang tengok nanti. Ehehehe...

Tak payah aku rasa geram bila tengah2 download, boleh stop & putus download sebab line tak elok. Dah le jenis download ni tak boleh nak resume. 1 hari hanya 1 episod je mampu di muat turun. Memerlukan sebulan tuk lengkapkan 24 episod.

Owh... Cek tak sanggup nak tunggu begitu lama. Nanti nak buat keje pun terganggu. Komputer hang. Baik angkat bendera putih je. Hikss...



***Perut I dah mula bergendang. What's for lunch?? Aku kepingin nasi ayam. Kat kedai dkt2 sini takde plak menjualnya. Dekat kedai jauh skit ada la. Tapi hari ni hari Jumaat. Kedai tu tutup. Tgk la rezeki lunch aku hari ni kat mana. Hmm...

No comments:

Google