Wednesday, August 20, 2008

2nd grin lite

Alhamdulillah... Aku telah memperolehi lampu hijau yg ke-2. Cumanya aku perlu mengesahkan kembali lampu hijau yg pertama yg telah aku perolehi terdahulu. Bukan apa, 2 kali baru cukup syarat. Hiks... Excited???? Of cause.. Tapi kena kontrol. Risau keterujaan yg terlampau boleh melibatkan lain implikasinya plak. Pe yg aku ingin lakukan sehingga memerlukan 2lampu hijau beserta dengan double check lampu hijau yg aku telah perolehi????

Begini kisahnya....


Kita sambung kemudian sahaja la penceritaan mengenai plan aku tu. Takot plak kalau dihebohkan berlebih tak menjadi pula. Pe2 pun, alhamdulillah dengan apa yg aku ada & perolehi sekarang ini. Nak lagi yg terbaik. Hmm...


Tuk yg maseh tertanya2, mungkin korang boleh menunggu sehingga minggu depan. InsyaAllah, aku akan khabarkan berita gembira. Aku lebih suka berkongsi berita gembira dari berita yg sedih. Ahaksss...

No comments:

Google