Tuesday, August 26, 2008

menghitung hari detik demi detik

Itu adalah status yg aku letak kat YM aku. Kontroversi jugak la. Member aku yg dah lama tak tegur tetiba tegur. Bukan aku tak suka dia bertegur sapa. Cuma yg kelakornya disebabkan status aku itu telah membuatkan orang ragu2. Haihhh kawan... Belum ada brite ke arah tuuuuuuuutttttttt lagik. Ni hanyalah rasa keterujaan aku kerana hendak pergi bercuti. Isk2..

Aku menunggu kedatangan hari Khamis ini dengan penuh debar2. Gaya cam orang nak menikah je debar2nya. Haha.. Takde la. Saja merapu..

Where am I going to???

Nanti akan aku khabarkan. Perasaan ini tak dapat dibendung lagi. Malam ni aku akan mula packing. Aku akan bercuti sehingga minggu depan hari Isnin. Kalau aku punya kesempatan, aku update la masa aku bercuti nanti. InsyaAllah..

Percutian aku akan bermula esok hari. C ya on Thursday morning..

2 comments:

mysenoir said...

wow. esok dah cuti eh. *jeles* but anyway, c ya on thursday babe! ;P

Anonymous said...

nope la my dear. sok keje lagi. tapi i ngan senang hati mengisytiharkan yg esok i cuti sebab lusanya i cuti. kira sok gi kje pun, ati dah terbang ke lain. hiksss...

Google