Monday, September 22, 2008

wik 3

Owh... Minggu ke-3 berpuasa adalah minggu yg telah dipenuhi ngan aktiviti shopping. Bermula dengan cuti Nuzul Quran yg aku turun KL tuk membeli belah skit. Alhamdulillah, aku berjaya mengikut bajet yg telah aku tetapkan. I'm proud of myself. Ehehehe..

Hari Jumaat pun aku shopping gak. Cumer membeli belah bahan bacaan je. Tetiba aku terasa geram je tgk buku2 yg terpamer kat MPH. Pe lagik, terus la aku merembat 3 komik & 1 novel. Lalalala...

Banyak dah koleksi komik aku. Balik raya nanti aku nak bawa balik umah la. Simpan kat umah. Hmm.. Aku sebenarnya berharap jugak yg aku dapat pulang ke kg halaman aku. Kerja kat sana ke. Membina life baru. Banyak dugaan yg aku alami. Mungkin dah tiba masa aku mulakan life aku yg baru.

Owhh... Abaikan apa yg aku merepek di atas. Aku perlu menyuntik mood gumbire dalam menghitung hari ini. InsyaAllah, 8 hari lagi. Yeeeehhhhhhhhhhaaaaaaaaaa!!!!

No comments:

Google