Sunday, September 28, 2008

sampai sudah

Saya sudah pulang ke kg halaman. Sampai ke Tepeng ni hari Sabtu pagi sekitar jam 2.30 pagi. Ahaksss.. Yg bestnya tu orang dari Sabah yg sampai dulu. Huhuhuhu.. Alhamdulillah aku dah selamat tiba. Seperti biasa, dalam kenderaan mana la aku boleh nak tertido. Berjaga je la. Gerak dari umah kol 11. Tepat kol 11 yerk..

Naper aku gerak lewat malam sangat???

Sebabnya pacik aku nak tengok dulu game Liverpool malam tu. Uhhh.. Ikotkan je la. Aku hanya menumpang. Orang dah bagi tumpang tu pun dah cukup baik. Hmm...

Mujur la sepanjang perjalanan tak jem.

Kereta memang banyak. Tapi disebabkan highway dah di upgrade menjadi 3 lorong. Tak menjadi masalah. Semuanya berjalan lancar. Cuma lepas je Slim River bila 3 lorong menjadi 2 lorong, keta mula slow down.

Apa2 pun aku mengucap syukur kerana telah tiba dengan selamat ke kampung halaman..

No comments:

Google