Saturday, September 13, 2008

seharian tidak ketiduran

Aku sekarang berada di rumah ku di Taiping. Ehehehe.. Syiokkk!!! Saper yg tak gumbire bila balik kampung??? Aku sampai tadi kol 3.30 pagi. Terus bersahur la. Gerak dari rumah tadi pun dah kol 12.00 tengahmalam. Lewat beberapa minit je. Sampai tadi pun lewat beberapa minit sahaja dari kol 3.30 pagi. Agak cepat juga perjalanan aku ni. Bukan aku yg drive ye. Aku hanya penumpang. Tapi penumpang pun tak dapat melelapkan mata. Lebih baik aku yg drive. Sekarang ni pun aku takde rasa kemengantokan. Mungkin bila matahari dah tegak kat atas kepala baru aku akan rasa mengantok kot. Haihhh... Cam terbantut je plan aku tuk hari ni. Pasti siangnya akan aku gunakan tuk mengqada tidur2 aku yg tak mencukupi itu. Hiksss... Dijangka aku akan berangkat pulang pada hari Ahad selepas waktu berbuka.

No comments:

Google