Thursday, September 18, 2008

questionaire

Hampir aku terlupa plak. Masa aku tengha tunggu train nak keluar ke KL, aku terperasan de orang KTMB sedang edarkan kertas survey. Naper la orang tu tak edarkan kat aku. Panjang lebar aku nak bagi komen kat dalam kertas seurvey tu nanti.

Seorang kakitangan KTMB sedang edarkan kertas survey. Pasti nak tau respon pengguna. Selalu2 la buat survey camni. Tuk menilai sejauh mana prestasi perkhidmatan yg ditawarkan.

Aku dah menggunakan khidmat komuter ni semenjak aku dok kat uni. Ni la pengangkutan yg paling mudah tuk aku gerak keluar dari kawasan uni aku yg agak ceruk masuk ke dalam. Hmm... Macam2 masalah yg dihadapi. Paling kerap sekali adalah ketidaktepatan masa tiba komuter. Huh...

Aku harapa mereka yg dapat kertas survey itu dapat menjawab bagi pihak aku. Dapat komen ngan panjang lebarnya mengenai prestasi perkhidmatan yg ditawarkan oleh KTMB. Semoga pihak KTMB dapat membaikpulih & meningkatkan lagik hasil pekhidmatan mereka.

No comments:

Google