Friday, September 12, 2008

1st round

Yehaaa!!!

Semalam dah bermula round pertama tuk TARA season 3 ni. Syiokkk...

Aku bleh dok tengok diaorang racing sambil mulut dok bising kagum ngan aksi2 diaorang. Terutama sekali grup Ida Nerina la. Aku adalah penyokong kuat bagi pasukan Malaysia. Kalau dua2 pasukan Malaysia dah terkeluar, baru aku akan cari team lain tuk disokong. Ahakss...

Bernie & abang dia pun agak kuat jugak. Walaupun usia diaorang dah agak banyak. Tapi macam luck tak menyebelahi diaorang je. Mulanya, diaorang dah leading. Pastu masa cari Caltex for the 2nd task, diaorang ketinggalan. Sampai 2nd last & yet can finish cuci bus at 1st place. Pastu gerak plak gi cari klu kat berhala. Sekali lagi luck tak menyebelahi diaorang. Tak silap aku diaorang dapat naik d sencond bus ke Chiang Mai.

Next task adalah de tour tak salah aku. Diaorang pilih tuk lenyekkan beras. Cepat jugak diaorang siapkan task ni. Tapi tetap tidak dapat mengalahkan dua peserta lagi yg telah mendahului mereka. So, for the 1st round, Malaysian team berada di tangga ke-3 & ke-5. Takpe.. Tunggu next round plak. Tak sabaq nye. Next round, 90 minit tayangan. Lalalala...

No comments:

Google