Friday, September 12, 2008

bebola kecil telah dibuang

Alahamdulillah...

Sahabat aku, MaiH telah selamat menjalani minor operation kat tangan dia. Hikss... Pandai tol aku suruh orang calm down. Bila kena kat aku, melompat jugak la aku. Ehehhe.. Tapi itu la fungsi sahabat, ye dak?? Takkan nak biarkan sahabat kita berada dalam kerisaun. Aduhyaiii!!! Baik ati sungguh sahabatmu yg seorang ni, MaiH...

Kenapa ngan tangan MaiH?? Aku pun tak pasti camne nak citer. Tapi masa jumpa kat kota keriangan hari tu, MaiH de tunjuk tangan dia kat aku. De cam bebola kecil. Bila picit takde plak rasa skit. Tapi mengganggu MaiH buat kerja. Kekadang bebola kecil tu cam menyekat pergerakan urat tangan MaiH. Harus dibuangan juga.

Alhamdulillah, dah selesai pun. De gambar yg MaiH kirim kat aku. Malangnya, aku tak dapat nak transfer gambar tu ke komputer. So, tuk tatapan aku sahaja la. Takleh nak berkongsi ngan korang. kalau MaiH de taruk gambar tu nanti, aku culik gambar tu ek??

No comments:

Google