Friday, September 12, 2008

kelewatan - salahkah aku???

Mengapa lewat pemberitahuan hanya dibebankan kesalahan itu ke atas aku?? Bukan aku sahaja yg salah. Dia juga. Dia juga tak beritahu aku sedari awal. Mengapa pula kesalahan itu hanya dibebankan kepada aku. Aku dah letih dengan condition sebegini rupa. Tak perlu la sering kali kesalahan hanya ditunding kepada aku seorang. Cermin sama diri itu sendiri sebelum menunding kepada orang lain. Ini adalah hakikatnya. Bukan aku tak pernah mengalaminya. Sering kali terlewat tindakan yg aku ambil membuatkan aku sendiri yg makan hati berulam jantung. ***Boleh slim gue kalau hari2 makan ulam. Ahaksss... Pe2 pun, aku harus cekalkan hati menghadapi transformasi yg sedang dia alami. Aku paham akan situasi itu. Akan aku berikan ruang yg seluasnya buat dia menyelami & mendalami apa yg sedang dia lalui sekarang ni. Tak lupa juga tuk aku doakan kebahagian buat dirinya.




~~~Sekali lagi aku meluahkan perasaan apa yg terpendam di dalam hati yg telah ku simpan sekian lama. Bila terluah rasa ringan sedekit beban. Tapi aku tak seemo pagi tadi. Hiksss.. Aku gumbire. Aku excited. InsyaAllah, aku akan pulang ke kampung halamanku malam ini. MaiH, sok lunch sama ek??? Opsss... Tersilap plak. Skang kan kita berada di bulan Ramadhan yg mulia.


***18 hari ke hari raya aidilfitri, insyaAllah..

No comments:

Google