Wednesday, September 3, 2008

lompatan

Masa bercuti ke kota keriangan hari tu, aku ngan MaiH gigih nak merakam kan aksi melompat kami. Tapi sayang seribu kali sayang. Beberapa kali kami membuat cubaan, tapi tak menjadi. Kuciwa sungguh. Sehingga kaki kami kepenatan & kesakitan. Huhuhu...



Baru sebentar tadi aku melawat page sahabat aku xaranatasha. De gambar lompatan. Uwaaa... Saya sangan cemburu. Kerana gambar itu menjadi dengan jayanya.

Lompatan mereka yg menjadi. Berlatar belakangkan pantai yg indah permai.

Boleh la 2 orang lepasan universiti & aku yg mempunya handphone separa canggih & MaiH yg mempunya handphome canggih boleh kelupaan dengan function sequences yg de dalam handphone kami. Aduhyaiiii!!!

Tu la. Dah seronok sangat, sampai itu pun boleh kelupaan. Haha.. Dah balik Taiping baru la aku teringat balik akan fungsi itu yg sememangnya ada dalam handphone. Kamera digital, aku tak perasan plak de function camtu ke tak. Hiksss...

No comments:

Google