Monday, September 29, 2008

SR

Apakah itu SR???

Secret recipe la...

Hiksss... Kononnya sebagai pencuci mulut. Padahal perut masing2 dah agak full. Ngan meal yg banyak masa berbuka. Aku lagik la, makan berbuka puasa tadi pun tak abih. Bukan nak kata aku makan ciput. Tapi memang takleh isi. Tambah plak time berbuka. Dengan plan makan2 di SR plak kemudiannya. Aku harus simpankan sedikit ruang tuk makanan di SR. Yeeehhhhaaa!!!

Apa yg kami order??

Dah nama pun pencuci mulut. Masing2 amek sepotong kek. MaiH ngan caramel cheesecake. Aku ngan blueberry cheesecake. Xara plak rembat brownies. Sedap gak brownies Xara. Tambah plak diaorang panaskan dulu sebelum dihidangkan. Memang delicious. Yummyyy!!!

M3 & my favorite piece of cake bersama air kosong. Tak larat minum air manis dah.

Air yg kami order hanyalah segelas air masak. Humang aih... Dah larat nak isi ngan air tak kosong berkaler2. Terpaksa memilih air yg takde warna. Makan sambil borak. Sambil menanti drebar sy abeh terawih. Hiksss.. Aku berterawih di mall sahaja.

Peneman aku hari tu. MaiH & Xara. Mengapakah Cik MaiH seperti shy2 cat?? Aku tak pasti mengapa. Kena tanya kat tuan punya badan. Naper ek u malu2 gitu??

No comments:

Google