Thursday, September 11, 2008

1 hour

1 jam rehat aku hari ni di habiskan dengan tidur. Siap TERdengkur lagik. Maklumla, orang selsema ni. Bleh plak tu aku tersedar bila aku TERdengkur. Terus aku betolkan posisi tidu aku. Hikss... Aku rasa kali ni punya fever la teruk dari yg selalu aku kena. Bila check balik, baru bln Jun hari tu aku kena demam. Betapa lemahnya antibodi aku skang ni. Dah mula kena amik vitamin semula. Dah kurang bersenam. Badan jadi makin lemah. Aku takot gak selsema aku ni berjangkit kat cousin aku. Dia baru je sembuh. Dia plak kalau kena selsema memang lama la. Mungkin juga aku berjangkit dari cousin aku. Yo la... Kan cousin aku tu baru sembuh. Masa dia tengah selsema ari tu, aku rilek je gi gomoi2 dia. Suruh dia kiss aku la. Mungkin dari situ virus selsema ni merebak. Sekali ngan batuk lak tu. Kering je tekak rasanya. Malam semalam pun cam tu. Tidu aku sedikit terganggu sebab asyik terasa nak batuk2. Mujur opah aku tak tersedar bila aku terbatuk. Kang bila opah aku dah tersedar, lambat plak dia nak tertidur semula. Hmm..



***Rasa patah kaki without my 'bf'. Nak kuar ke mana2 pun payah. Cam semalam la. Nak ke klinik waktu siang pun kena tunggu malam gak. Tu pun harus la aku meminjam keta macik aku, si kelisa. Haihhh...

No comments:

Google