Monday, September 15, 2008

mengapa ini menimpa aku???

Harus ku tunggu berapa lama lagi???????????

Sekarang sudah hampir ke angka 6. Time to go home. But I don't have my bf to take me home. Huhuhu.. I really hate the situation right now. Someone please take me to the lalaLand. Uhh...

It's been a week already. Janji hanya pada weekend yg aku takde baru2 ni. Tapi dipercepatkan ke hari Isnin lepas berbuka without any explanation. Ingat aku ni hape??? Sebuah tunggul. Kat sapa lagi nak aku adukan permasalahan ini???

Sedih... Kalau aku ngadu kat orang ITU, pasti yg kena blame adalah aku. Bagaimana aku nak elak biler dia mintak nak pinjam bf aku??? Aku tak boleh nak menolak atau katakan tidak walaupun itu yg sebenarnya yg nak aku katakan. Harus bagaimana aku mesti lakukan???

It's really hard to say no bila orang yg mintak tu lebih berusia dari aku tambahan pula dari kalangan famili. Tapi tak rasa bersalah ke orang yg meminjam itu sebab kena susahkan aku. Apa, ingat aku ni tak de life aku sendiri ke???

Walaupun life aku tak havoc macam orang lain, tapi aku punya kehidupan aku sendiri. Tak boleh ke nak menghormatinya walaupun sekejip. Aku sedey sangat. Sangat2 sedey. Dah berkolam pun mata aku. Aku nak a pinjam bahu sesiapa. Siapa sudi???

No comments:

Google