Thursday, September 25, 2008

i d a pt 2

Aha... Padan muka. Dah terkena kat akak tu. Tu la. Dah lama sangat tak kontek ngan aku. Sampai kat opis aku dah ada staff baru pun dia tak tau. Budah baru ni lepas selesa bahasakan diri dia Ida. Akak ni plak ntah bila dia panggil aku Ida. Sebelum ni elok je dia panggil nama separa penuh aku.

Akak tu main terjah cakap. Bla bla bla...

Yg angkat telepon itu Ida. Tercengan dia dibuatnya. Pastu baru akak tu sebut nama penuh aku. Tu la.. Lain kali jangan memandai2 je pendekkan nama aku. Kat opis ni de 3 orang staff pompuan. Ketiga2nya mempunyai nama yg seakan sama. Sorang tu nama dia memang Ida pun. Sorang lagi Aida tapi boleh panggil Eda.

Nama sy je takleh dipendekkan. Sila panggil nama separa penuh ye. Lain kali jangan pepandai je pendekkan sendiri. Nanti diri yg susah.


~~~Aku cuba melupakan benda yg buat aku terkilan. Makin dikenang, aku yg makin sakit. Dia ok sahaja. Biarlah aku cool down sebelum aku bersoal balas dengan dia. Hmm...



***Sumone made my day. Tadi aku down sebentar. Sekejap je emosi aku boleh berubah. Bagus2. Lain kali jangan mudah terganggu emosi tu. Fikir dulu sebelum nak beremosi. Hiksss...

No comments:

Google