Thursday, September 25, 2008

10 sen

Hari ni minyak turun lagik 10 sen. Tuk petrol diesel. Penurunan yg rasanya orang ramai tak baper nak peduli sangat. Malam semalam aku gitau kat abah aku pasal minyak dah turun. Abah aku boleh jawab, "Owh, yeke minyak dah turun?? Baper banyak?"

Aku jawab la, "Ala, seposen je".

"Hmm...", itu je ya abah aku balas.

Pe2 pun syukur la. At least dah turun walaupun hanya seposen. Sedangkan tambang bas dah baik. Banyak siot. Selalu tu tambang KL-Tepeng hanya RM19. Sempena raya ni tambang tambang dah naik RM5.70 menjadi RM24.70. Ceitsss...

Tapi takpe la. Pe2 hal pun aku dah punya tiket nak pulang semula ke bandar ini. Haihhh.. Mengenangkn kena pulang bekerja semula, tros rasa hilang kegirangan nak bercuti. Shoohhh... Aku nak bergumbira ni. Jangan datang angin sedih walaupun sedetik. Lalalala..

1 comment:

Anonymous said...

slamat hari raya...maaf zahir batin....0-0 yek...nnti insyaallah aku gi beraya umah ko. ko pun dtg la beraya umah aku nnti...balik kampung!!!!ooooo balik kampung!!!! hati girang!!!!! =)

Google