Tuesday, September 23, 2008

shopping ikot list

Hari Sabtu aku sangat merelakskan. Seronok je. Bangun pagi terus bersiap nak keluar. Hajat dihati nak mencari butang baju melayu tuk adek2 aku. Tahun ni aku sponsor diaorang butang baju melayu je. Tunggu gaji aku up lagik. Nanti boleh aku sponsor barang lain plak tuk hari raya yg akan datang. Selain itu, aku pun nak mencari brooch tuk aku jugak. Alamak... How come I forgot to get something for my opah. Aduhyaii!!! Later la aku pi cari.

Aku tak reti gak nak beli pe tuk opah. Kalau baju, memang opah dah punya banyak. Tudung. Aha... Maybe I should buy opah tudung. Opah suka tudung kaler putih. Owh... Tetiba plak aku teringat kat Ina Jr. Dia mempunyai koleksi tudung putih yg sangat banyak. Dia sangat anti memakai tudung warna selain warna putih. Aku tak pasti plak ngape.

Owh... Manusia jgn dikenang la. Memang ramai. Aku sampai kat SACC Mall aroung 11am. Tu pun parking dah hampir full. Padahal aku nak ke PKNS Shah Alam yg terletak sebelah SACC. Park kat SACC lebih mudah. Dengan parking yg berbumbung lagik. Selesa la kereta aku nak berteduh. Huhuhu...

Aku tak baper pasti pe mende tah yg diaorang letak kat centre court SACC mall ni. Hiksss.. Sumthing pasal stesen ketapi tak silap aku. Kat blah2 Perak. Blom ramai lagik orang sebab ni awal lagik.

Setelah 3 jam berjalan, aku gerak pulang. Aku telah mendapatkan semua yg di dalam list aku termasuk la VCD citer korea, Goong. Yei!!! Tak sabaq nak ikot. Mak aku mesti sukanya ni. Selain untuk aku, VCD tu aku beli tuk mak aku gak. Kire kitaorang share je la. Jimat pun sama. Tak membazir pun sama. Hiksss...

No comments:

Google