Thursday, September 11, 2008

substitute

Ahakss... Ni la yg telah membuatkan aku dibuai lena selama 1 jam masa rehat siang tadi.

Kerusi yg berperanan sebagai katil manakala shawl yg berperanan sebagai selimutku.

Aku selalunya memang cerewet skit nak tido. Pasti mahu berbaring dahulu. Keadaan juga harus aman. Tanpa bunyi bising. Kalau dalam kereta, memang idak la aku terlena. Tapi disebabkan keadaan aku yg tak begitu sihat, dalam kereta pun aku bleh terlelap walaupun sekejap.

Macam semalam sewaktu pergi dan balik site visit. Masuk keta je, aku nak terlelap. Pastu, bos aku plak ajak aku berbicara. Cerah biji mata. Bila keadaan sunyi & hanya ditemani bunyi radio, aku kembali belayar. Ahakss..

Sebelum ni, pernah juga aku membawa diri belayar di atas 'katil' aku itu, tapi tak berjaya. Baru hari ni aku berjaya. Sampai hampir 1 jam plak tu. Ahakss..

No comments:

Google