Friday, September 12, 2008

sabar sahaja yg mampu aku lakukan

Owh... Hari ni betul2 buat gue panas. Sangat panas. Kerana ketiadaan bf aku, aku kena tumpang macik aku. Disebabkan aku kena tumpang macik aku, maka haruslah aku sampai ke rumah lewat sebab jap tadi macik aku sms kata dia lambat skit. What to do. I don't other choices to be picked. Uhhh... Kesabaran manusia ada batasnya. Aku harus belajar bersabar. Yuppp... Melihat orang lain bergumbira atas kesabaran aku.

Ahhhh... Aku sudah tidak mampu untuk meneruskan lagi luahan hati ini kerana bimbang sebentar laki, kilat akan sabung menyabung pula. Hujan lebat turun. Aku dah banyak makan hati a few days ni. Aku perlukan satu lagi trip yg tidak sakitkan kaki aku. Trip yg dapat mendamaikan jiwa aku. Hmm.. Ke mana??? Sabah adalah salah satu dari trip yg berada dalam agenda. Moga berhasil plan itu. InsyaAllah...

No comments:

Google