Wednesday, September 24, 2008

-l-a-l-a-l-a-

Cepat2...

Hari ni dah Rabu.

Sok Khamis.

Pastu Jumaat.

Then Sabtu.

Balik kampung...
Oooo... Balik kampung...
Hati girang...


Kenapa aku girang?? Sebab hati aku gembira. Puas. Uhh.. Berbagai rasa pada masa ni. Menyampah pun de gak sebab nak kena sudahkan keja sebelum cuti panjang nanti. I love cuti. Lalalala...

Hiksss... Excited giler aku kelihatannya. Memang pun.. Dah penghujung puasa ni terasa dah kebal ngan puasa. Alhamudulillah, tanpa bersahur pun aku mampu bertahan tuk puasa keesokan harinya. Masuk hari ni, dah beberapa hari aku tak sahur. Bangun tetap bangun. Well, kutip extra point ma.

Hari ni nak buka makan apa ek?? Aku kepingin nak makan bihun sup. Tapi belum kesempatan or menemui yg kelihatan enak. Hari tu dah beli. Kelihatan memang tak enak. Tapi sebab time tu tak baper nak sihat. Aku main hentam keromo je la beli. Lastly, tak dapat rasa pun sebab dah naik 'bas'. Hiksss...



~~~Td aku sms ngan sorg pekerja lama kat company ni. Pasal pembayaran gaji dia. Tetiba dia stop sms bila aku tanya pasal ayat cina yg dia tulis dalam sms dia tu. Tuuttttttt... Mentang2 aku tak reti baca cina. Nanti la balik aku tanya kat adek aku. Hmm...

No comments:

Google